dinsdag 26 maart 2013

Lente vogeltjes

Gisterenavond iets prachtigs gezien , ga maar eens kijken bij Leonie. Zij maakt prachtige roosjes van een mal van Noor design. Nu ik heb die mal niet, maar ik heb een pons die er vrij hard op lijkt, dus je kan het al raden. Ja ik ben dus aan de slag gegaan met mijn pons en pincet, de lijm in aanslag. In eerste instantie vlogen de bloemen door de kamer, nee het was HELEMAAL niks voor mij.
Deze morgen na het doktersbezoek en het winkelen, toch even proberen, en waarachtig het lukte nog ook :-).
Daarnet een leuke kaart gemaakt met mijn mooie nieuwe blauwe roosjes op. Ze glitteren nog niet zo mooi als die van Leonie, maar dat is misschien iets voor in de toekomst.
Toen mijn kaart klaar was even foto's genomen en toen dacht ik, effe bakkie koffie halen voor we ons berichtje gaan maken. Loopt die dikke kater van mij me toch voor de voeten, struikel ik, met mijn warme tas koffie in de hand. Gelukkig niet gevallen, maar de pas gewassen vloer wel onder de koffie natuurlijk. Die kat wordt mijn dood nog eens.
Kijk hoe onschuldig hij in zijn doos ligt te slapen!

Na het vegen dan toch maar aan mijn post begonnen, dus hier komt mijn kaartje. Het is hetzelfde modelletje als het huwelijkskaartje.






SU-per challenges




15 opmerkingen:

Unknown zei

Ohhh, die is me een partij mooi, de roosjes zo mooi gelukt, een toppertje!

Relinde Scheepers zei

Wat een mooie kaart!roosjes zijn ook goed gelukt zo te zien.

groetjes Relinde

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleur. Toevallig heb ik gisterenavond ook Naar het filmpje gekeken. Ik heb het nog niet geprobeerd. Maar jouw roosje zijn heel mooi geworden.
Gr. Anja

Ria zei

Mooie kaart en mooie roosjes Frouwke
Gr Ria

Anita Meijer zei

Oh wat schitterend die roosjes Frouwke, super gedaan, ik vind ze prachtig. En oh oh de kat veroorzaakte weer een ongelukje bij je, oeps, maar gelukkig niets verbrand en die vloer is zo weer schoon, maar leuk is anders.
Liefs van Anita

Nicole zei

Je roosjes zijn heel goed gelukt en supermooi geworden Frouwke!! Je kaart is beeldschoon. Liefs, Nicole

Lenie zei

Wat een prachtige kaart in van die mooie en vrolijke kleuren.
groeten Lenie

Marianne zei

Ziet er heel mooi uit.
Lieve groetjes Marianne

jolanda zei

prachtig kaartje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart en ik vind je roosjes ontzettend mooi,ziet er erg professioneel uit hoor,wauw,lieve groetjes Miranda

Unknown zei

leuk dat je meedoet met de SU-per challenge. Ik heb de video over het roosjes maken bekeken. Wat een werk en wat zijn jouw roosjes goed gelukt. Super. Groetjes, Gonny

Erica ♥ zei

Woww wat heb je een schoon kaartje
gemaakt, en de roosjes zijn zo mooi
gelukt, echt schitterend !

Bedankt voor je deelname aan de
Challenge bij Kleurenfestijn ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

moni zei

zo mooi,dat vouwpatroontje wil ik ook wel eens proberen

Erna Logtenberg zei

wat een schitterend kaartje! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Groetjes, Erna

Christa zei

Echt lente! Leuk hoor! Bedankt voor je deelname aan de SU-perchallenge!