maandag 4 maart 2013

CKC#006: Less is More (Basic kaart)

Vandaag is het heerlijk lente weer. Ben buiten al een beetje bezig geweest met opruimen en vind het nu heel moeilijk om binnenshuis te klussen. Ik wil buiten in het zonnetje bezig zijn, batterijen een beetje opladen.
Maar ja we kunnen niet alles hebben wat we willen. Dus na deze post toch maar gaan poetsen. Het wasmachine is al aan het draaien, mijn broodbak machine is al aan het werken, tja dan zal ik ook maar beginnen. Maar eerst mijn kaartje nog. Ik ben mijn inspiratie bij Christine gaan halen, maar krijg het nooit zo netjes klaar als haar. Het is een rouwkaartje geworden. Heel simpel en strak.


-------------------------------------------------------------------------------




5 opmerkingen:

Creanijn zei

Jammer genoeg hebben we af en toe wel zo'n kaarten nodig, maar ik vind hem mooi geworden!
Leuk dat je ook meedoet met de Creanijn Challenge!

Ria zei

Mooie rustige kaart Frouwke.
Gr Ria

Unknown zei

Mooi en strak , knap gedaan Frouwke en je kikker is ook top!

Christine zei

Stijlvol kaartje Frouwke! Ik was vandaag ook aan de poets, we kunnen niet alles uitstellen hé!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Nou ik vind het je prima afgegaan hoor Frouwke, ik doe het je niet na, hij is super gelukt.
Liefs van Anita