zondag 31 maart 2013

Bloemenegeltje

Ik hoop dat iedereen een fijne pasen heeft gehad. Ik heb vooral gefreubeld vandaag. 4 voorbeeld kerstkaarten gemaakt voor mijn schoonbroer en dan het kaartje wat ik jullie zodadelijk ga laten zien.
Na de kerstkaarten wist ik even niet zo wat te doen, tot ik ineens aan Dawn dacht. De meeste onder jullie zullen haar wel kennen. Wie haar nog niet kent moet zeker hier eens een kijkje gaan nemen. Als je eens een ander modelletje of ideetje wil opdoen kan ik je haar site zeker aanraden. Bij het scrollen zag ik een modelletje waarvan ik dadelijk zoiets had van : ja, .. die wil ik maken. Zo gedacht, zo gedaan.
Langs alle kanten heb ik de kaart gefotografeerd kwestie van een totaal beeld te krijgen. Wil ik nu ook nog het geluk hebben dat ze bij Sentimental Sundays shape cards vragen. Dus mijn kaartje gaat hieraan meedoen.














12 opmerkingen:

Unknown zei

mooi hoor Frouwke, leuk model en mooi aangekleed!

Patricia Wanten zei

Prachtig hoor Frouwke. Het blijft gelijk langs welke kant je het bekijkt, het overal even mooi. Leuke kleuren en mooi papier heb je gebruikt.

Groetjes

Patricia

Alyx zei

I love this! Love the image, the shape, the fold and the papers, colour and image you have used. It's gorgeous.

Thank you for joining us over at the Lacy Sunshine Challenge. Good luck.
xx

Mieke'S zei

Heel mooi kaartje.
Lieve afbeelding.
Fijne dag nog.
Groetjes Mieke'S

Ria zei

Mooie vorm kaart Frouwke en het afdrukje vind ik ook geweldig.
Gr Ria

Doris knippenenplakken zei

Heel mooi model en de kleurtjes zijn prachtig.
Groetjes
Doris

Nicole zei

Wat een apart model Frouwke!!! Schitterende kaart met dat lieve egeltje. Liefs, Nicole

Anjie zei

What a lovely unique card! Thanks for joining us at Lacy Sunshine.
Anjie

Marlies zei

Mooi kaartje, ook een heel leuk modelletje. Groetjes, Marlies

Anoniem zei

thanks for taking part at Creative Corner Challenges this week with your fabulous entry
LOve Mel

Shea zei

What a darling twisted card! I so love the image, you've colored it beautifully, and your color scheme and embellishments are PERFECT! Thanks so much for joining us at AGOAC this week!

knitmachinequeen (KMQ) zei

Super cute image and coloring. Thanks for joining us this week at Sentimental Sundays for our "shaped card" challenge. Good luck and please join us again next week.