donderdag 15 december 2011

Beterschap voor schoonvader

Een kaartje met een verhaaltje deze keer.
Mijn schoonvader zit momenteel in een revalidatiecentrum na een zware operatie.
Ik heb hem dus een beterschapskaart gemaakt. De twee stempels die ik gebruikt heb, stellen zijn kleindochters voor. Een blonde en een brunette.
Dit is de kaart als ze dicht is
 Het idee van de kaart zag ik in mijn favo hobbywinkel. Het is een langwerpige kaart die in Belgie met 1 postzegel kan verstuurd worden ;-)
Dit is de kaart als ze open staat

 De bovenste flap van de kaart wordt in het midden door geknip, en dan de twee middelste hoekjes om geplooit.
 Dit is dus één van de stempels die ik kado heb gehad in mijn hobbywinkel.
De bloemetjes zijn afgewerkt met een parelmoerenparelpen

Dit is één van mijn nieuwe malletjes :-)

Hier de schets van de kaart, let wel ze is niet in ware grootte gemaakt dus let op de afmetingen die erbij staan.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Dat is dus écht een kunstwerkje geworden, heel knap gemaakt en bedacht.

Ria zei

Een mmoie kaart heb je gemaakt voor je schoonvader.
Ik zit nog steeds te kijken hoe jullie de kaarten zo apart gevouwen krijgen.
Gr Ria